Att utveckla en mjukvara för min idé?

1
Min affärsidé, i stort, är en sammanslagning och utveckling utifrån tre processer – data/information, utvärdering och delgivning.

Jag har mångårig erfarenhet, metodtänkt och processen med produkt klar för mig, samt efterfrågan av en utveckling. Dock är jag i behov att utveckla en mjukvara.

Egentligen ingen avancerat program. Det unika i mjukvaran vore inte delprocesserna i sig, utan själva förenklandet i användandet av dem samt det slagkraftiga och visualiserade budskapet produkten har till följd.

Var kan jag som normal inkomsttagare vända mig för att införskaffa sådan tjänst eller kompetens? Vissa IT-företag/konsulter jag varit i kontakt med är alldeles för dyra samt vänder sig främst till redan etablerade företag, programmerare på heltid.

Det måste finnas fler som mig ute i Sverige som är användare av olika verktyg, metoder och plattformar och som ser en bättre och mer kompetent produkt, men som inte har färdigheterna att på egen hand framställa densamma.

roncoy66@hotmail.com

Robert

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.